onsdag den 4. april 2018

I sindet konverserende #1

- Er du på?
- Twitter?
- Sådan i al almindelighed.

- En permanent eliminering af døden vil forandre vores narrativ fuldstændigt. Der vil blive frigjort uendelig plads til at tænke en tanke til ende (plads=tid).
- Tid og sted er da to forskellige ting?
- I tankerne er det én og samme.
- Hvad så?
- Så ik' så meget.
- Jeg mente: Hvad så med resten?
- Det var også, hvad jeg mente.

- Hvordan omtaler du #MeToo-kampagnen?
- Bare som "Me Too-kampagnen".
- Hvordan tænker du det i hovedet? Er der et kæmpe stort, rødt, advarselssignal-agtigt nummertegn for dit indre blik?
- Det er der nu...
- Godt.
- ... nummertegn?
- Ja! Du vil da ikke påstå, at det hedder hashtag-tegn?
- Nej, nej ... jeg skulle bare lige vide, hvad jeg skulle visualisere i advarselsblinkende rødt for mit indre øje.
- Ærligttalt ... Fuck det.
(Firkant, havelåge, nummertegn, hashtag-symbol, pound - kært barn har mange navne.)

- Jeg tror, at jeg vil have de dér AirPods.
- Du skal vide, ikke tro.
- ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar